Tisdag

Cyklade ut till svärmor och svärfar, första Leone gjorde var att byta om till baddräkten för att bada :)
Vi var inte där så länge idag dock, fast det var nog bara bra det annars hade jag väl hittat nå att hirriterat mig över gällande "platt ansikte" (det är ändå snällt av mig att välja just den beskrivningen av henne) haha tänker inte skriva hennes namn ;P men hon ser ut som att hon sprungit in i en vägg iaf och ja gillar inte henne alls för fem öre! Innan jag och D gifte oss så va hon på honom som en igel ich försökte flera gånger om utan att lyckas en dag så tröttnade jag nå så fruktansvärt då hon inte fattade nåt, det var väl för typ 1år sedan jag drack en dricka och hon gjorde ett nytt försök på D mitt framför näsan på mig så då vart jag väldigt upprörd och min första reaktion jag gjorde då är något jag verkligen inte ångrar än idag. hahahaa
Aja hur som helst så vågade hon knappt titta på mig idag eller ens prata med mig :D

Haft en helt okej dag idag ändå :)
Men nu måste jag plugga lite mer inför provet imorgon.
så nu säger jag puss och godnatt till er.

Kommentarer
Aschmanda säger:

Ja hade photosession i dag :) Kolla gärna bilderna, lite reklam för karlskrona komun, ett studentliv! :)

2009-07-01 | 00:36:33
Bloggadress: http://aschmanda.devote.se/
Angelica säger:

aha,visste inte att du tagit upp studierna igen!

Då får vi hoppas att du inte behöver avbryta igen då :D

2009-07-01 | 08:09:33
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback