Tisdag

Dåligt väder har det ju varit hela dagen i stort sett bara en massa regn.
Men inte hindrade det oss från att ta oss till och från dagis på cykel heller. (sista turen förr oss på den cykeln)
Vi hämtade min nya cykel idag (kan ta kort på den imorgon) :D vi var även tvugna att köpa en ny barnsadel då det förra inte passade :/ men den kommer till användning ändå mamma skulle ha den till sin cykel. Testade att cykla en sväng här på gården det uppskattades utav mig och flickan hon gillade sin nya stol. Snacka om en otrolig skillnad på cykeln jämfört med den förra =P
Jag har bara kikat lite på olika uppgifter idag och letat efter boken som jag behöver nu.
Skulle låna ut en bok och den skulle hämtas idag men mot min förväntan så hittade jag inte den(!) det är helt otroligt att den ska ha försvunnit jag hade dessutom 2st likadana bara frå olika årtal och ingen av dem återfann jag idag *morr*
Nej nu ska jag kila.
ha det gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback