Torsdag

idag så har ju vädret inte alls varit något bra kan jag ju inte påstå.
Men vi klarade oss imorse från att det regnade när vi cyklade till dagis.
Har självklart ätit frukost och lunch idag med :)
Har pratat med min mormor en sväng idag =)
Väntar för övrigt på att ja ska få besked om att hämta min efterlängtade bok, snacka om att jag gått på jakt efter den.
Först testar jag bibblan där är den ju så klart utlånad och då åkte jag ner på stan och där var den slut såld och skulle ta dem 1 vecka att ta hem den. 1vecka?! Så jag cyklade hem och satte mig framför datan och gjorde en beställning på den istället. Smidigt på ett sätt men nu återstår bara väntan på att få hämta ut boken.

Nä u ska jag cykla iväg i detta dåliga väder för att hämta hem min älskade lilla flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback