uppdat. lördag

oh what a day what a day. har man spenderat dagen först på cykel ut till farmor busat lite med Leone sen fikade vi lite innan vi drog vidare hemmåt för att byta till vagnen då vi bestämmt oss för att gå ner på festivalen hela familjen :)
Leone åkte 2 olika karuseller, tråkiga är bara att han som skötte karusellerna inte kunde vänta när hon skulle åka den första på att det kom fler barn så hon fick åka den helt själv. Men det gick bra ändå hon är så duktig så :)
Träffade lille syrran där nere också så vi böt några ord innan hon var tvungen att rusa vidare.
Sen fick hon dra i snöre för att få godsedjur så då fick hon en vit nalle som det står i love you på och en rosa med ett rosa hjärta som det sår miss you på :) jätte glad över dem satt och höll i dem hårt i vagnen hem. Men hon var helt slut av hela den här dagen så hon somnade innan vi hunnit på bussen hem, väl hemma så var det bara att byta till natt kläder och lägga prinsessan i sängen.
Så jag tänkte bar auppdatera lite fort nu för jag är helt slut jag med, mina fötter värker nå så otroligt.
Men jag har haft en helt underbar dag med min familj ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback