Måndag

God morgon på er!
Måndag morgon solen skiner det verkar som att det ska bli en fin dag.
Jag har redan varit på dagis och lämnat tösen på dagis :)
Hon väckte mig klockan 6 idag och jag kan ju säga det för en som inte alls fått sova mycket dem senaste dygnen så känner jag mig väldigt pigg glad och utvilad. =)
Jag börjar faktiskt bli hungrig också så jag ska nog ta och äta frukost alldeles strax, det får bli en smörgås med gurka och paprika på idag och en kopp te till. Vill inte dricka nå kaffe än.
Idag måste jag cykla ner till stan eftersom jag måste upp till skolan för att fixa med lite papper.
Den här dagen kommer bara rusa förbi jag bara känner det på mig.


Kommentarer
Lina säger:

hur går det med allt skolfix? Hoppas det går bra och att du och magen mår bra :)

2009-06-08 | 15:47:22
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback