solen vart tog du vägen?!

imorgon var det midsommar då, flickan är ledig ifrån dagis precis som alla andra barn skulle jag tro.
Vi ska tillbringa midsommar ute hos farmor med grillning och en massa prat och bus för barnen =) eller ja för dem barnen som ska komma dit iaf vilka vet jag inte men det visar sig imorgon. Barnen ska vara med och klä midsommarstången huhu snacka om att kameran kommer vara framme.
Idag så ska vi följa med svärmor och handla inför imorgon.

Jag har äntligen tagit itu med att någorlunda renskriva första inlämningsuppgiften nu har jag bara en kvar samt ett prov som är bokat att göra 1/7 oj oj tiden är knapp men jag måste verkligen bli klar med etiken för att jag ska kunna gå vidare och ta itu med resten. Jag hade funderingar på om jag skulle validera social omsorg sammtidgt men jag tvekade så det får bli vid nästa tillfälle. Sen har jag psykologi att validera också men det är samma där det får bli en lite senare fråga.

Mitt mål är att jag ska vara helt klar med mina studier innan 7/11 gärna i god tid före då det är beräknat att denna lilla guldklimp jag har i min mage ska komma. lycka

Jag la in en bild på min mage här för ett tag sen och sen hittade jag andra bilder i datan på magen när jag var i ett ännu tidigare skede haha vilken skillnad det är redan. Ska göra iordning så kan jag visa er dem om det finns något intresse?

Men jag mår iaf jätte bra magen likaså och resten av min underbara älskade familj mår även dem bra såklart =)

Nä nu ska jag plugga lite innan vi ska bege oss iväg.

Kommentarer
www.metrobloggen.se/redrose säger:

Tack för din kommentar, huvudsaken det kommer ett friskt barn så kvittar det hur den kommer =D

2009-06-19 | 12:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback