vart är solen?

Söndag och skit väder så klart men det var väl inge ovanligt?
Jag har varit uppe med tuppen idag igen, har varit vaken sen 6 imorse 5 om jag ska vara helt ärlig för då var tösen vaken och jag försökte få henne att vilja sova liite till iallafall hon la sig brevid mig i sängen och kunde hålla sig där i en timme sen ville hon att vi skulle gå upp.
Så det var bara att resa sig upp från sängen och se glad ut.
Sitter här med lite kaffe och skriver några rader.
Har för övrigt sovit bra även om jag kanske hade velat sova lite till men man kan ju inte alltid få som man vill heller.
Vet inte alls vad vi ska hitta på en dag som denna eller jo har ju bestämmt med S igår att han ska komma och fika här idag, så jag ska ta upp lite bullar som jag har bakat ifrån frysen.
Hyrde ju lite filmer i fredags och har fortfarande en film kvar att se.
Igår satt vi hela familjen och tittade på WALL:E den var inte allt för fy skam rätt rolig film och uppskattades mycket av lill tösa :)
Jag hoppas att min bok kommer nu i veckan gärna imorgon så jag kan få sätta i gång på riktigt med pluggandet, är fortfarande irriterad över att det skulle vara så svårt att få tag på boken.
Det är snart dags att hugga in på lite frukost, börjar bli lite hungrig nu när klockan nu närmar sig 8.

Kommentarer
Malin säger:

Men hur mycket har jag inte missat??? Din födelsedag, din bebis, din blogg... mer?

Grattis i efterskott iaf, och grattis till underverket i magen! Vi SKA ses! =)

2009-06-07 | 15:42:00
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback