What a day

det var igår =) snacka om att man var på språng hela dagen va inte mycket man fick sitta ner heller.
Var ner på cityfestivalen med Leone och så träffade vi min mamma där =) härligt inte ofta som vi umgås bara vi så där men det var roligt och väldigt trevligt. Mormor är så söt så. jag har nu en ny tunika, och ett par vita korta leggins sen var vi och åt mat tacostallrik på kalle på spången yummy
ja åt upp allt vill ja lova haha man fick en vattenmelon skiva till och jag åt både min och mammas ;)
drack vi kaffe efter maten och pratade lite, sen kilade vi vidare och kollade runt lite innan vi begav oss in i punkt för att mormor skulle åka till frissan innan hon skulle börja jobba.
När hon åkte så tog vi (jag och Leone) hissen ner till skopunkten och inhadlade tofflor åt hela familjen, jag äger för första gången ett par "foppatofflor" haha. 
Leone också fast en lite annorlunda modell (se nedan) min man fick ett par mer vanliga tofflor :)
Mötte upp honom på stationen eftersom att han behövde ha ica kortet när han skulle åka och stor handla.


 så här ser hennes nya tofflor ut tyckte dem var ur gulliga också dem enda som fanns i strl 25.

lånad bild från gina tricot , men tanken är att jag ska ha det på mig idag :)

Nåväl efter att vi kommit hem från stan så hinner man knappt andas ut innan man ska iväg igen, denna gång så cyklade vi ut till hälla där jag handlade lite bra ha saker från rusta som tex en pärm, shampoo, dusch creme, sen hittade min man otroligt nog t-shirt i sin strl som han ville ha så det var det, å lite underkläder haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback