Helgen

var helt okej här.
köpte mig en ny kamera i lördags så sweet.
första kortet man tog med den var ju på flickan så klart :D


min egna lilla modell huhu
 


she just loves it.





check that out!
musiken på min sidan, några av mina favoriter må ja säga..
gott å blandat ja men det säger mycket om mig också.
framför allt dem som är mer rockiga :)
vet att ni alla kanske inte gillar dem,
men det går att stänga av också om man inte vill höra :P
alla har ju inte samma smak som mig när det kommer till musik..
men det tål jag.
så säg vad ni vill.


jag gjorde en egen äppelpaj igår


gott var det må ja ju lova.
hade besök av älskade lilla syster yster o kusin.
så det mumsade vi i oss massor av så klart ;)




nu ska jag fortsätta med mitt här hemma.
skriver nog mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback