Onsdag

veckans mitt punkt..

Idag så har man uträttat mycket.
Var nere på stan en sväng me familjen, åt lunch med farbror och plus farbrorn.
Köpte en tavla till flickans rum, ett par nya skor åt henne. som hon verkligen älskar ville ha dem på sig direkt.
En kameraväska till min nya kamera.
Kort kommer på dem ny köpta sakerna.
Varit på BVC med flickan, inhandlat en grej från apoteket som jag behöver äta numera (igen men inget allvarligt eller farligt)
Kollade upp min överrasskning som jag ska göra :D
Så det sker på en fredag någon gång huhu.
Då har dem Drop-in så det är min kommande investering.
Det ska bli så roligt spännande om inte annat.
Snart är det dags för middag, funderar just nu på vad man ska hitta på för något smaskigt idag och äta.
Igår vart det spagetti m köttfärsås iaf, det är ju gott men man vill ju inte äta det idag igen precis.
Man tröttnar ju lätt på det då om man inte varierar maten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback