Tisdag

Ja denna dagen har ju gått galant den med =)
vaknade tidigt, åt en macka drack kaffe.
Klädde på mig och flickan så vi var redo för cykelfärden.
Cykelfärden gick ju kanon bra, hon älskar att cykla min lilla tjej.
Jag kom verkligen i god tid imorse en hel halvtimme före var jag där =)
Åt lunch nere på stan med mannen och farbror och böörn det vart McDolnald´s men gott var det.
Sen var det bara tillbaka och fortsätta fördriva tiden med något meninsfullt.
(öööh.. egentligen menar jag ju meninsglöst för allt jag gör är att sitta framför en data haha)

Dagen nådde till slut sitt slut och det var dags att bege sig tillbaka till dagis och hämta flickan,
hon hade ätit lika bra som vanligt frukost och till lunch 2 stora portioner med mat och lekt en massa sov ca1h middag.
När jag kom så var hon gosig som vanligt pussade mig på kinden och gav mig en kram, vinkade glatt hejdå till fröknarna och barnen och nästan sprang till cykeln.

Nä nu är det dags att laga middag.

Dagens rätt blir: hemmagjord korvstroganoff med ris.
Det ska bli gott.

ha det gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback