Ja Du tar ju då alla pris

i att vara den mest patetiska tragiska människa som vandrar på jorden.

Ja Du borde skämmas!



Du tar allt för givet.
Ingen tror på dina ord, många har tröttnat på dig.
Tröttnat på hur du beter dig.
Du borde tänka på vad du säger och hur du beter dig.
För det kommer tillbaka på dig.
Allt du säger och allt du gör tar till slut ut sin rätt.
Hur kan du tro att folk litar på en som dig.
varför ska man tro på nån som är så full av skit.
du vet ju inte ens själv vad du säger uppenbarligen ljuger du så mycket att du glömmer bort vad du säger.
du förvränger allt till din egen fördel, fast det är du själv som setat och snackat.

Just face it DU är omogen

fattar du inte att det är du själv som framstår som en idiot

du är som en toalettstol som man just kaserat.

fördomar det är du full utav, försök inte kasta det på mig när det är du som är boven i detta
dina tappra försök med att svart måla mig är lönlösa det funkar inte
det biter inte utan du förlöjligar bara dig själv ännu mera
ge upp
du funderar på varför du aldrig får en kille haha
skratt retande kolla på hur du är hur du beter dig ta en titt i spegeln så kanske du ser vad alla andra ser
som en vante som blåser bort i den vinande vinden
en glapp lampa, repig skiva
alltid samma visa alltid samma "hjälplösa tragiska stil" shit grow up!

inte konstig att folk kallar dig för dum, behandlar dig som en sur gammal disktrasa

det var ingen som förstod att det var just dig jag skrivit om eller ens vad det handlat om.
du avslöjade det själv ganska fint.
säger att jag inte borde skrivit om det på min blogg, jo det behövde jag uppenbarligen då du inte lyssnade på vad jag försökte prata med dig om tidigare, du påstår att du ska ta saker och ting med mig.. jaha när då frågar jag?! du har då inte snackat nå med mig så konflikträdd du är. jag försökte lösa saker och ting med dig precis som vanligt men du kan inget annat än att springa med benen på ryggen.

O du blir sur för man inte kom 1 dag när du själv inte dyker upp när du säger det. lr hör av dig som du jämt säger att du ska. du är precis likadan så kom inte o säg nått om det. o håna dig har ja aldrig gjort men du tror det. väx upp för fan o sluta anklaga mig när du själv gör felen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback