Fredag

Nu var helgen här. =)
Ja kom hem från dagis här för ett tag sen, snacka om att jag är något trött nu.
Känns inte som att jag fick sova ut riktigt ordentligt idag, flickan väckte mig 5.45 idag. (vi brukar i vanliga fall gå upp ca 6.30-7.00)
puh
Sen hade hon brttom iväg till dagis, så vi var där ett litet tag innan hon skulle vara där.
Men det gick så bra ändå, fröknarna bara flinade åt oss när vi kom in.
Nu under helgen så kommer jag ha fullt shå med att hålla damen vaken hela dagen, ska nämligen försöka få henne att sluta sova middag så ska testa det denna helg. Då hon vaknar så fruktansvärt tidigt så orkar hon ju inte med hela dagen utan att sova middag, på dagis håller hon nämligen på att somna vid bordet när dem ska till att äta lunch och det är ju inte så hållbart.
Nu ska jag göra i ordning lite frukost och kika om det finns något vettigt att se på tv:n tills min kära man hjälper mig med att få upp dem andra gardinerna (stången sitter ju som gjutet då det är någon gammal form av uppsättning av den eller nå sen är det väldigt högt upp så jag når knappt haha).
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med tills klockan blir 13 och jag måste ringa ett samtal.

Hur ser eran dag ut?


Imorgon så ska vi spendera dagen med syster och familj samt min mormor.
Jag hade ju glömt kvar en massa kläder när jag var där (en full byrå) så vis ka ta och gå igenom dem för att se om det är något som hon fortfarande kan ha annars så lämnas det kvar till mini tufflan dvs L-L kära kusinen till L =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback