Fredag kväll

Fick ett väldigt roligt sms idag.
Jag vart lite lätt chockad när jag fick det kan jag ju lova.
Det stod att jag fått sms av Polisen nämligen.
Men med andra ord så kunde jag idag hämta ut mitt nya ID-kort, för det var så smset löd :D Ha ha
Så det var bara att hoppa på cykeln och börja trampa ner till stan för att hämta ut det, tog med min min älskade man också. Vi lunchade även ihop nere på stan. *mys*
Sen trampade vi hem igen och städa lite granna, P hämtade Myran för det gick inte så bra och ha henne här :( hon var jätte stressad kräktes och ville inte alls äta sin mat tyvärr jätte tråkigt.
Hämtade sedan flickan från dagis och hon såg ju fram emot att få träffa Myran när vi kom hem men jag sa det att hon åkt hem till farmor igen.
Pratat massor med min syster idag, ringde ett samtal till henne också.
Jag ringde mig viktiga samtal idag också =) blir la en fin present till mig själv. hihihii
Det är ju bara 21 dagar kvar dit. Ja kommer nog inte göra tårtan själv i år utan köper nog prinsesstårta eller nå skulle jag tro, men baka något själv ska jag ju göra iallafall. Det svåra är bara för mig när det kommer till något mjölkfritt att baka för det är inget som jag vanligen gör så jag har inte direkt några bra recept på lager.

Nä nu gick jag och tittade på tv en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback