Fredag kväll

Vi cyklade ut till farmor/svärmor under dagen, där vi senare grillade *mumms*
Flickan lekte för fullt med kusinerna som också var där, samt A som var där :)
Det började med att A bara var där så då lekte flickorna å dem leker väldigt bra ihop må jag säga.
Medans vi vuxna satt och fikade och snackade lite skit och njöt av vädret så lekte barnen.
Efter att vi grillat så var det dags att röra sig hemmåt då klockan tickat på väldigt bra, och lägg dags närmade sig för tösen. Vi stannade till lite snabbt på affären på väg hem för att handla lite smått en väldigt rolig blandning egentligen men jag var sugen på godis :) och så köpte jag bananer för dem var slut hemma flickan älskar banan :)
Visserligen äter hon äpple och päron också så det blir ju iaf variation på frukten hihi.
Imorgon hoppas vi på ett lika vackert härligt väder, eller hur?
Min moster ska komma hit till stan imorgon till syster min. :)
Jag vet inte vilken tid hon är här men hon kommer iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback