Fredag "mamma det knackar"

1maj nu är det bara 28dagar kvar.
Igår var vi ner och kikade på brasan den var inte så stor men brann fint ändå.
Dem hade ju också korv med bröd någon form a trubadur och en fiskedamm där tyvärr var plånboken inte med men men verkade iallfall som att det bara var godis i påsen.
Så jag kan ju inte säga att det var en förlust direkt.
Dem hade ju även fyverkerier som tändes senare, men då var vi redan hemma.
Det var ju verkligen en upplevese för sig bara det haha, flickan hade ju inte somnat än då.
Hör henne ropa på mig så jag går dit och frågar vad det är.
"-mamma det knackar" säger hon då sammtidigt som hon pekar mot föntret
(hahaha) -nej det knackar inte säger jag och förklarar vad det är som låter så.
så jag kunde gå därifrån och tro det eller ej men hon somnade direkt efter detta lilla samtal =)

Jag fortsatte kvällen med att kolla på tv kollade faktiskt på "en geishas memoarer", hade inte sett den förut men den var rätt bra faktiskt helt okej.
Såg också att det ska gå en annan film på lördag på tv 4 tiden kan bli lite fel men tror det var 21.45 så visas "dreamgirls" den har jag inte heller sett men alltid velat se så då ska jag passa på :)
Hyr vi filmer här hemma så är det mer action,rysare,thriller, krig bla bla bla ja ni fattar hans typ av filmer.
bläh, eller visst ja kan väl också gilla en bra skräckis :) har väl alltid gillat det men vi gillar olika sådana.
Nog om det nu.

Idag så har jag inga planer på vad vi ska hitta på i familjen, orkar inte tänka så mycket på det utan mina tankar kretsar mer runt min syster som skulle in på en operation igår..

♦Det som tynger dig och din tillvaro just nu kommer visa sig vara en gåva för dig längre fram♦

♦Du är i säkert förvar, omfamnad av din skyddsängel som inte låter något ont hända dig. Det finns ingen kraft starkare än kärlek och det är runt omkring dig överallt just nu. Slappna av, sänk din gard och du kommer att känna det starkare.♦

Med dessa fina ord så kilar jag vidare.


Kommentarer
Dorothea -Nybliven tviillingmamma åt Noah & Jolie säger:

Tusen tack för din kommenatar ang. dopkorten =)

2009-05-01 | 18:35:05
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback