Lite smått



Dessa är ju bara så grymma ja kan lyssna på hela skivan via spotify.
Detta kan få mig att Le och må väldigt bra och självklart tänka på min älskade gumma "vetelina".  =) love you.
Med dig har man då aldrig tråkigt, utan man har snarare roligast i världen!

 

Tro mig jag kan inte välja en direkt favorit låt med dem för jag lyssnar på dem alla lika mycket.
Jag kan bara inte få nog av det heller och flickan min gillar detta hon med hihi.
Hon blir lika glad som jag blir om inte mer det blir full fart på henne och ska dansa massor =)



Denna låt är för er andra som kanske inte är lika mycket för den andra musiken :)
Den är givetvis bra för mig också :) fick en kommentar ev min man en dag, (eftersom han lyssnar på denna låten väldigt ofta) om denna låten mot mig han sa detta med jordens flin och var skit nöjd med det. Finns allt en liten charmör i honom också. När L hör denna låten så säger hon Pappa musik =) och vill hon höra pappa musik så säger hon det.
Älskar min familj.

Kommentarer
Russinhuvud säger:

Saknar er:)

2009-05-21 | 10:09:13
johanna säger:

SV Russinhuvud: Saknar dig också massor :)

2009-05-21 | 10:23:17
Bloggadress: http://johannamadeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback