Lördag

Uppdaterat 11:06

Än så länge har man inte hunnit göra så mycket mer än att ätit frukost och dricker nu lite kaffe.
Ska strax klä på mig och flickan så att vi kan börja denna dagen i god tid också.
Ska ju ut till Farmor/svärmor idag så det blir en ganska så lång cykeltur idag med familjen.
Där ute blir det fika eftersom vi ska fira att E har fyllt år.<:o) (G) (^)
(Ja det blir i efterskott eftersom att det ska passa och då hon själv som inte bor kvar i stan.)

Från och med idag så kommer jag ha en fungerande hemlur också :D yeeey


Vet ni vad på onsdag ska jag åka med min svärmor på ett ljusparty då är flickan hemma med älskade D.

Nä men nu måste jag verkligen ta och klä på oss kläder.
Återkommer senare.
Ha en fantastisk dag allihopa!

Vi har hunnit duscha båda två och klätt på oss givetvis =)
Det är alldeles strax dags att äta lunch.


Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

haha okej =P



Ja jag visste väl det. grattis, hur långt gången är du?

2009-05-17 | 19:52:07
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback