Måndag

Dagen är ganska så trist idag det har regnat och mer kommer nog.
Tufflan är på dagis, försov oss men inte så värst mycket.
Det vart mycket ståhej igår och hon hade väldigt svårt att somna på kvällen trotts att hon lekt en massa med barnen.
Så det vart en riktigt sen kväll för hon tände lampan några gånger och tyckte hon skulle leka medans jag släckte och försökte natta henne, till slut så var hon så trött att hon höll på att somna på stört.
Jag utlovade att det skull tas en massa kort också, men måste tyvärr göra er lite besvikna ja tog inga kort.
Min moster däremot hann väl med några kort (innan hennes kamera hade slut på batteri) men vi får se om jag kan få nå kort från henne.
Jag mår lite halv konstigt idag men jag hoppas att det går över, nyser som en tok och mår inte alls för bra.
Har fått en massa kläder till tufflan som jag ska ta och gå igenom och vika in i garderoben hennes.
Mamma moster och kusin kom förbi med dem här för ett tag sen, dem ska ju åka hem idag är nog på väg redan vid det här laget. Men vi hann ju träffa dem innan iaf och det är det viktigaste :).
Känner mig konstigt nog stressad fast att det är några timmar kvar tills jag måste sätta mig på cykeln för att hämta damen från dagis.

Bjuder på ett annat kort, lite äldre men.
 
Det är min kära moster min kusin och min tuffla, när vi är ute på en promenad.
Fotografen är såklart jag.

Ha det gott!

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Hallå.

Å jag har ingen aning om jag har svarat, haha.

har vart så mycket senaste dagarna =P

Phu.



Jag kände ju inte igen dig först på Öppna, men sen =) Jaha ja jag märkte bara att ni var borta.

Okej. Så kan det vara. Hoppas ni hade kul den kortisen ni var där iaf.



Hoppas ni haft en bra start på veckan. Kram

2009-05-04 | 18:42:07
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Hallå.



Nu ska vi se, på tsdagar är det öppet för alla och sen tors är det väl för barn under 1 år tror jag :)

Vi har haft en jätte trevlig helg.. hoppas ni haft detsamma trots det varierande vädret.

kram

2009-05-04 | 22:10:07
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback