Ny vecka

Jahapp då var det måndag då, blev ett sent första inlägg idag.
Vi vaknade 7.30 så det var bara klä på sig och börja cykla till dagis, men det gick så bra så.
Har en sådan härlig dotter så det är så enkelt att göra sig klar för att röra på sig, hon älskar att vara på dagis så hon har alltid så brottom dit =) Det regnade ju imorse också men vet inte vad man ska kalla det men hon satte på sig stövlarna innan hon visste att det regnade ute haha.
Efter att jag lämnat henne så cyklade jag till viksäng centrum för att hämta en sak till min syster, så bar det av direkt hem till henne. Där fick jag kaffe och frukost eftersom jag inte hunnit med det innan jag cyklade till dagis.
Men nu är jag hemma igen, ska ta å sätt aigång och göra klart med att rensa bland flickans kläder som jag påbörjade igår och det är inte alls mycket kvar nu så det går ju rätt fort.

Så nu ska jag ta och sätta igång med det, men ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi sen. 



uppdaterat 15:41

Hämtat flickan från dagis.
Åh vad jag har hunnit massor idag, jag rensade klart bland hennes kläder så nu har hon bara rätta storlekarna kvar här hemma =) visserligen var det inte mycket som åkte bort men ändå vart iaf en papperskasse hehe.
Har även möblerat om i sovrummet så nu ser det mycket bättre ut och det känns mer luftigare och ljusare där inne =)
V-rums lampan sitter på plats också så idag har varit en väldigt produktiv dag härligt.

Laddar upp dem bilderna lite senare om ni önskar?

Flickan trampar runt på sin cykel fram och tillbaka, hon gillar den verkligen det märks.
Till middag blir det faktiskt mackaronilåda det är ju bara så gott när man har bacon och broccoli till.

Ikväll så ska vi se klart på filmen jag och min kära man. Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback