Onsdag

Igår var det fullt hus här hela dagen min mormor var ju här först och hjälpte mig lite sen kom S som behövde lite hjälp, så kom S också för att kika om han kunde hjälpa till med det.
Är fortfarande irriterad över min kaffebryggare =(
Men jag hade en trevlig dag ändå fast att jag var sur över bryggaren, så vände det till något positivt för jag hade ju S här å det är inte varje dag jag har henne här =)
Ska strax cykla och hämta flickan från dagis. Så måste det planeras lite mer inför imorgon då det är förskolansdag och antingen så kan man klä ut sitt barn till valfritt djur (då det är djurtema) eller så kan man sminka dit tex "morrhår", så det ska planeras mer idag så det blir ett bra resultat =)
Min mormor åker hem idag också, och jag har inte hunnit träffa henne något idag hon hjälper min syster och håller henne sällskap på sjukhuset och kommer att åka direkt efter att min syster är hemma igen.

Om 16 dagar fyller jag år.
Men kommer ha fika dagen efter på lördagen har jag bestämt för det blir mycket bättre och inte lika stressigt för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback