Onsdag

Hallå.
Då har man varit iväg till dagis precis som i vanlig ordning, när jag nästan var hemma mötte jag på J så vi stod och snackade lite.
Men jag var tvungen att avbryta för ja höll på att svimma så jag ville bara hem fort, tur va så var jag ju bara längre ner på gatan.
Önskar verkligen att detta kunde ge sig nu orkar inte vara så här längre, det känns bara värre hela tiden. :(
Igår efter att jag hämtat flickan från dagis så försökte vi hela kvällen att få våran hemtelefon att fungera *morr*
Men det funkar fortfarande inte fick sitta i telefon med support, som kommer kontakta oss idag hos dem så står det att det är aktiverat men det blir bara "fel ton" i telefonen och det är kopplat som det ska, men största problemet är att på deras sida så ska man skriva i dosnr osv men det funkar ju inte för det finns inte ens något sådant fält där det står att det ska göra. Inte nog med att dem tar hundra år på sig för att hjälpa en, svara i telefonen så har dem inte ens koll på sin egen sida! (svär för mig själv) När det borde vara så enkelt så har dem gjort det så svårt för en själv att göra det..

A nej nog om det nu men jag hoppas att dem ringer ganska så snart så man kan börja använda telefonen också.

Idag ska jag försöka att bara ta det lugnt fram till ca 13 då ska det tvättas sen är det lugnt fram tills ja ska hämta henne mysa och gosa med henne innan middag sen mysa lite mera för jag ska inte vara hemma ikväll eftersom jag ska på ljusparty. Så det blir pappa som får ha henne helt själv tills jag kommer hem igen fast då sover ju hon redan skulle jag tro.

Nej nu vill jag ha frukost hej så länge!


Kommentarer
Lina säger:

jag har varit på ljusparty några gånger, är det från Party light? Har två väggljusstakar därifrån och så en del votivljus :)

2009-05-20 | 12:47:18
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback