Onsdag

Flickan är på dagis så klart som vanligt :)
Så söt min godis, fick låna ett hårspänne av henne idag för luggen min, men sen på dagis ville hon ha den i sitt hår på andra sidan (hihi) så fick jag en bamse kram innan jag skulle gå. Älskar min flicka så otroligt mycket, hon är bara för go.

Idag blir det en cykeltur igen. Men vad gör det lite motion i all ära haha.
Sen blir det hem och fixa iordning för imorgon så ska vi ju vara hund vakt fram till måndag förmodligen.
Måste planera ut vad jag ska baka till min födelsedag också, men jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på denna gång.
Nå förslag kanske? 

Här är stövlarna jag köpte till systersonen.

Visst är dem häftiga? =)

Nä nu ska jag dricka lite kaffe innan vi beger oss ut.

Kommentarer
Angelica säger:

hej gumman!



Ja,det var ett tag sedan du skrev i min blogg. Men jag är inte heller så duktig på att skriva i din :D

Mne jag läser den iallafall!



hihi





Hoppas du haft en jättebra dag!

2009-05-06 | 17:23:24
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/
Angelica säger:

Ja,så sant så..

Vad kul att bara ha tagit det lungt..

Händer nu ikväll?

2009-05-06 | 18:49:42
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

baka cupcakes, enkelt och smaskigt =D



jasså vart cyklar du omkring då =D

2009-05-06 | 22:25:17
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback