sjuk-pollen?

Ja dagen började ju bra iallafall.
Men det verkar inte som att det är så bra just nu med flickan min dvs.
Hon verkar ha blivit sjuk :( jätte snorig svårt att andas så hon vill inte sova eller kan inte rättare sagt.
Hon har fått alvedon så ja hoppas att det hjälper.
Ush
Inte kul när hon är sjuk, det som är fredag och allt imorgon och vi som skulle iväg till farmor/svärmor på lördag
Jag vet inte det kanske lika gärna kan vara någon form av pollen allergi som hon reagerar på men då måste jag iaf boka tid för en sådan kontroll men jag vet inte vilken är den minsta ålder som dem kollar det på? någon som vet?
Jag ska göra allt vad jag kan för att hon ska må bättre min lilla prinsessa, så hon kan slappna av lite mer tufflan.
Hinner inte fortsätta så mycket mer på detta just nu hon ropar på mig.

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Haha jasså =P

Där ser man.

Nästa gång för du väl vinka =P



Jag tror på beeeebiis i magen ;)

2009-05-15 | 13:18:53
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback