skumt

Ja har inte kunnat komma in på bloggen förrän nu =/
Igår var ju en riktigt härlig dag, var ute i lekparken ett bra tag med min lovely hon älskar att vara utomhus och leka, gungade massor och åkte kana =)
Det ser ju ut att bli topp väder idag också så det håller vi på.
Men ja ska ändå städa en del idag hade jag tänkt mig så det blir mer rent och fint.
Men nu tänkte jag mummsa i mig frukost och njuta en sväng ute på balkongen.
Tösen är ju redan på dagis så klart så jag har inte direkt bråttom någonstans.
Vi var uppe med tuppen kan man väl nästan säga.. gick upp 7 imorse iaf :) så i lugn och ro kunde vi klä på oss och göra oss klara för avfärd till dagis.
Pratade med sis innan vi åkte också, hon va på g till jobbet, hon pratade även med tösa hihi.

Nä nu ropar frukosten.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback