Söndag

Oh shit vilken "morgon", känns som att detta varit den längsta i mitt liv.
Jag är helt slut.
Klockan 4.45 väcktes jag av flickan hon ville ha mer lella så hon hade krypit upp till mig i min säng och väckt mig.
Jag gick givetvis upp och iväg ocg gjorde lella, sedan så la jag mig igen hon låg då brevid mig ett bra tag.
Men klockan 6 så väcks jag igen och vad hon ville minns jag ej. alltså då har hon väckt mig med jämna mellan rum ända sedan 4.45 så ja känner mig helt slut i kroppen idag. klockan 8 så vaknade D till, alldeles yrvaken försöker han fatta vad som händer men han somnar ju om igen. Jag och L fortsätter med dessa fasoner en liten stund till sen går hon ut till v-rummet och kikar lite på tv så jag passade på att vila lite (min rygg är helt slut hon har hoppat runt i sängen ganska rejält aj aj) iaf men när jag kom ut dit så hade hon somnat i soffan, vilket hon fortfarande gör och vet ni hon får sova nu, men det blir däremot ingen sova middag tid.
Anledningen till att hon får fortsätta sova nu är för att hon förmodligen somnat nån minut innan jag kom in hit, och för att hon varit vaken så pass många timmar.
Som ni kanske minns så har jag skrivit om detta förut, ang hennes "sömnrubbning" kanske ni förstår att man tycker att det inte är okej, förut när hon varit lite mindre så har man bara kunnat lägga henne igen så har hon sovit men det funkar inte nu längre tyvärr. Det är ju därför som jag försöker få bort hennes middags sovtid.
Nä nog om det nu.

Idag skulle förmodligen min mormor kika förbi här idag.
Jag hoppas på att det blir ett fint härligt väder idag så vi kan gå ut och leka massor i lekparken och kanske testa cykeln eller ja trehjulingen (om jag hunnit få hit den då den kommer med min mormor).

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe, och filura ut dagens händelser :)

Igår förresten så åt vi tacos, flickan var riktigt trött sen på kvällen hon somnade efter andra lella flaskan.
Pratade i telefon ett bra tag med F det var trevligt =) håller tummarna för dig idag att det går bra och att du finner mer inre styrka. Skulle ringa upp henne igår också men jag fastnade i filmen se upp för dårarna haha sen vart det sängen för då var jag jätte trött.

Kommentarer
Frida säger:

Tack snälla... ; )

2009-05-10 | 18:41:59
Bloggadress: http://mittlivsomartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback