Torsdag

Uppdaterat 20.19

Igår
var jag på ljuspartyt. Det var riktigt trevligt, kännde inte så många som var där förutom värdarna, svärmor och F(G).
Jag beställde faktsikt en sak, kostar ju lite men det är det värt. Nej jag har inte köpt en massa doftljus =P vilket säkert alla tror när dem tänker på mig haha. Det finns också SPA, och det ska min svärmor hålla i nästa gång så det ligger inbokat i kalendern. Kan ju säga att nästan alla drack det var bara jag och (kanske vet 2 till på rak arm) 3st till som inte drack.
Tog tyvärr inga kort fast jag hade kameran med mig men men så kan det vara ibland. Men jag har katalogen hemma =)

Idag så ska vi nog ut till svärmor och grilla hon föreslog att vi skulle göra det för mig redan igår, och det verkar som att det är lockande för mig man. =) Annars så blir det nog en väldigt lugn dag, imorgon så blir det full fart iaf på flickan min haha för då ska vill till kusin/systerson som fyller 3år. Ska strax ringa min kära mor också. 
Nåväl återkommer senare.
Ha det gott så länge.




Det vart inte så att vi grillade hos svärmor idag vi träffade S och åt med honom idag det vart att äta ute iaf fast inte på samma sätt :P han följde även med hit på en kopp kaffe sen, och lekte en massa med flickan dem kastade boll. Å den flög även ut från balkongen hon kastade den över huvudet så råkade hon pricka rätt öppnade fönster, så det var bara för mig att springa ner och hämta den. Själv stod hon kvar på balkongen med S och tittade och vart glad över att jag hämtade den igen. Sedan så fortsatte dem att leka vidare med bollen fast då inne, eftersom att det inte leks så pass hårt och vilt så fick hon göra det hon är så pass försiktig ändå min lilla dam =)
Jag ska baka i veckan :D mumms, det blir lite bullar kanske kakor och så får vi se om jag törs ge mig på att göra något jag aldrig gjort förut. Men tårtan den köps i år, det låter jag bli helt enkelt i år även om jag älskar att baka och göra tårtor och stå i så bara nej ska köpa i år för en gångs skull. Det svåra blir ju när det kommer till att göra något i bakverk inom mjölkfritt. Hum. Nåväl det löser sig.
Nä nu ska jag ta och dricka mitt te och bara njuta, flickan sover så jag ska nog bänka mig i soffan och leta något bra att se på ;D. Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Kommentarer
Caroline, LINA FRANKღ säger:

Jaha så du känner igen mig :) Nu känner jag mig riktigt oartig som frågar ifrån vart? Känner inte igen dig på dem små bilderna i headern? Med mig är det bara bra tack :) Hur är det själv? :)

2009-05-21 | 13:09:52
Bloggadress: http://carolinefrank.blogg.se/
Ung pappa till Inez säger:

Hej



Va roligt att du lämnade en liten kommenatar hos oss. När är du beräknad?

2009-05-22 | 01:02:02
Bloggadress: http://ungaforaldrar.blogspot.com
16 år och ska bli mamma! säger:

Allting känns bra. :).

2009-05-22 | 10:00:03
Bloggadress: http://elinzollet.blogg.se/
Caroline, LINA FRANKღ säger:

Jajaja, nu vet jag :) Va roligt att du hittade till min blogg! hur ser ditt liv ut nuförtiden då? :)

2009-05-22 | 10:26:20
Bloggadress: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback