Torsdag

Idag så har jag en tid att passa klockan 10 som sagt.
L är på dagis, har precis kommit hem därifrån och tänkte att jag skulle skriva lite.
Det vart en riktigt snabb vända på dagis haha vi hann inte mer än innan för första dörren på dagis så stötte vi på H en av hennes dagisfröknar och L hoppade upp i hennes famn och gav en bamse kram sen vinkade hon hej då med ett leende till mig =) så det vart en ritigt snabb vända för mig idag där hihi.
Igår så skrev jag ju bara lite snabbt innan vi skulle fixa till datan och nu är den som ny igen allt bara swiss så är det klart :) tar inte alls någon tid och gu vad tyst den är.
Men jag letar för närvarande efter en bra prisvärd laptop erftersom jag snart ska börja skolan så underlättar det om ja skulle ha en laptop faktiskt.
Vi ska ju vara hundvakt från och med idag också, ska bli roligt L älskar Myran.
Efter att jag har varit där jag ska vara klockan 10 så ska jag hem en sväng till min älskade syster som äntligen fått komma hem, min mormor är ju där också så jag måste ju naturligtvis hälsa på henne också =)

Nä nu är det dags att äta lite frukost innan jag hungrar ihjäl.
Hej så länge!

Kommentarer
Angelica säger:

Hej!



Åh,måste komma ihåg att se reprisen..För jag har aldrig missat ett avsnitt av Grey`s.

Ja,det var verkligen kul att träffa Annso :DD hihi



Idag? Ska träffa både Annso och Sandra i omgångar..eller kanske kan kombinera dem...Ska kika på det där :P



Sj då?

2009-05-07 | 10:23:23
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback