Trevligt

Värre.. eller inte.
Usch vilket väder det var när ja skulle cykla hem från dagis med flickan.
Kom ju jordens hagel skur :( bläh.
Cyklade som en galning hem, väl hemma var det fort av med kläder.
Jag har varit riktigt duktig idag. Jag har planterat om alla mina blommor :D
Ska ta kort och lägga ut för ja köpte även nya krukor hihi.
Tufflan sitter och tittar på Tingeling nu :) sicken tur jag har som har ett barn som också gillar älvor *blink blink*
Ja börjar få lite lätt panik och stressen stormar sig inpå mig, jag fyller snart år jag har inte planerat någonting än.
Inte bakat något eller ens kollat om någon vill komma och fira mig :O hjälp.
Det är ju faktiskt bara 25 dagar kvar tills jag fyller år.

Vet ni vad.. ja skulle kunna avslöja en hemlis för er nu men vet inte om ja ska göra det ännu.
Eller nja frågar ni kanske ni får veta redan nu ;)
Nu ska jag ta mig dagens sista kopp kaffe och bara njuta då vi redan har ätit middag :)
Idag åt vi kokt potatis stekt korv och senapssås, det är riktigt gott.
Jag kommer nog aldrig att lägga ut en bild på maten vi ätit, men ja kan slltid skriva vad man ätit.

Nä ni gott folk nu gick jag.

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Å vad spännande med hemlis =P

Haha.



Hoppas du orkar ta tag i bak och stuv någon dag till födelsedagen då =)

Å vad duktig du är som har planterat om dina blommor, det har jag sagt att jag skulle göra sen jag var gravid och vi flyttade in här (alltså när jag var runt v.30) det var ett tag sen =P



Hoppas du får en bra ag i det halvfina vädret. Kram

2009-05-06 | 09:46:08
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback