Lätt uppdatering.

Har varit lite lätt torka från min sida på att skriva beklagar detta men inte haft så mycket tid över eller ens en tanke på vad jag ska skriva.
hade kalas för lilla prinsessan som inte är så liten längre i lördags då hon fyllde 3år =)
Var på busborgen igår och hade jätte trevligt jag gjorde inte så mycket men älsklingen däremot han lekte på med Leone åkte kana och hade skoj :) (Har bildbevis och film på det i mobilen hihihii) men ja säger då det att priset för att få komma in där är väl kanske i det högsta laget 95kr för ett barn (?!)
Har ju skrivit nu några gånger att jag ska uppdatera kort på magen.. så nu kommer det kanske inte världens bästa kvalite men det är inte så lätt att ta själv med mobilen ;P

 
Haha min navel ser lite creepy ut man ser den knappt ;P

Jag är nu i vecka 40 (39+1) så det närmar sig med storm steg för att vi ska få bebis =)
BF är på lördag så ni förstår säkert om jag inte uppdaterar så jätte mycket fram tills dess att bebisen kommit, kanske inte skriver nå förrän dess och så fort tid och orken finns där.
Men ni får ha det så bra och ta hand om er.
Kram


Kommentarer
Angelica säger:

Grattis till Jazmine.. :D

2009-11-09 | 14:53:03
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback