V37 (36+2)

oj tiden bara rusar iväg har inte hunnit med att ta ett nytt kort på magen heller, har fullt upp med att försöka hinna klart med skolan har gått igenom massa bebis kläder en hel del att tvätta nu vill ja lova sen har jag gjort separat flick och pojkhög med kläder också så får vi tvätta det som behövs hihi. imorgon så ska det tvättas :) så då kommer det hänga en massa bebiskläder på tork *sweet*
börjar praktisera nästa vecka också så det är bara stress och panik känns det som, jag behöver göra skrivningar i 4ämnen som jag håller på med och jag har bara 2 tillfällen på mig varav ena är nästa vecka.. jag saknar även sista boken så där vart det svårare men jag måste måste måste klara detta jag tänker då inte vänta över ett år på att få göra det som saknas det skulle kännas helt ovärt även fast jag då ser till så jag har min utbildning klar men ändå, ni förstår säkert vad jag menar.
Nä nu ska jag ta och lägga på några hastigheter.
ha det bra gott folk.

Kommentarer
Lina säger:

nu är det inte alls långt kvar innan bebben tittar ut :) spännande! :D



Ha en trevlig helg!

2009-10-17 | 16:26:48
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback