v38 (v37+0)

Då var det bara 20 dagar kvar till beräknad förlossning, nedräkning pågår ;)
På måndag så ska jag börja praktiken men ska prata med dem så får vi se vad dem säger över att ha mig där nu i mitt tillstånd.. ja det åtrestår att se.
Kommer bli tufft att kliva upp så tidigt då jag behöver gå upp tidigare än vanligt för jag ska vara där klockan 7 prick puh första dagen och allt kan man ju tycka att dem kan vara lite snälla men nej då tji fick jag haha.
Nej men seriöst jag är glad över att jag har en praktik och att jag ska få börja där men om jag ska lyssna på min barnmorska så ska jag inte gå ut på praktik nu utan bara ligga hemma och ta det lugnt. Det känns lite tråkigt eftersom att jag vet att efter detta så är jag helt klar med skolan om betygen är i sin ordning.
Att känna att man förmodligen kommer behöva få vänta 1år för att gå ut på praktik i 3veckor känns inte allt för lockande. Vilket ni säkert förstår.

Vet att jag har sagt att jag ska ta kort på magen och lägga ut men som jag nämner tidigare så är jag väldigt trött av mig numera så orken är inte alltid med mig överallt.
Bebiskläder är tvättade och vikta lagada på sin plats =) Riktigt nöjd att jag tagit itu med det redan nu.
Är lite smått kvar att fixa men det gör vi snabbt känner mig iaf inte stressad över att bebisen kan komma när som helst. Så med andra ord så är det inte dags än på ett tag.

Var ut på en promenad igår med Leone i vagnen och J vid min sida gick och snackade en hel del ska träffa henne idag igen var det tänkt.

Ha det gott.

Kommentarer
Malin säger:

Vad duktig du har varit med skolan, nu är du ju nästan helt klar! Och snart kommer bebisen, så spännande. :) Hoppas det går bra med allt!



Kram

2009-10-19 | 15:11:38
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback