9/9-09

Då har man varit i skolan och gjort ett prov som man inte ens kunnat plugga till för att man inte får tag på bok h*lvete, men det känns rätt bra ändå faktiskt. Fast jg ska ändå prata med min lärare om det då hon inte var där nu utan var tvgen att ta en taxi till sjukhuset för ho hadskadat sitt knä på väg till skolan.
Cyklade som en tok ner på stan och hem, inte världens lättaste med foglossning vill jag lova men fram kom jag =D
Sitter just nu och dricker lite kaffe här hemma och ska snart iväg till babyproffsen men Katrin, vi ska hämta en varsinn baby box.
Spännande att se vad man får i den denna gång, när jag väntade Leone så fick jag inte så jätte mycket det som var bra att ha var en leksak tandborste och några få blöjor samt en body resten var bara information och en tidning fast det var ju så klart roligt ändå att få boxen.

Igår så var vi ut till svärmor och hjälpte henne att röja på altanen vis ka ut dit idag med direkt efter att vi hämtat Leone från dagis så det inte blir så sent, idag ska vi nämligen ta itu med gården hennes.
Gick med Leone till dagis idag utan vagnen idag igen =) går så bra så hon är så duktig och vet precis när hon måste stanna för att inte bara springa rätt ut i vägen tar tag i handen och tittar fint med mamma så det inte kommer några bilar =) min prinsessa hihi annars så får hon gärna springa lite i förväg eller gå precis bredvid och hålla handen då vi genar över skolan så är det ju ingen trafik direkt där så tidigt på morgonen ser ju inte ens nå ungar/barn där då.

Jag har förresten 8 veckor och några få dagar kvar till beräknad förlossning spännande det är.
Nej nu ska jag ta och klä på mig och göra mig helt klar för att gå ut.

Kommentarer
Katrin säger:

Body och leksak?? FUSK i min box var det knappt nå saker alls =( Men nu har jag en napp =D Kram

2009-09-09 | 17:14:02
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback