Lördag

Igår var en trevlig dag vi var på fika hos Katrin och Emil :) Katrin hade bakat super gott var det, måste ju sno receptet av henne hihi.
Vi var där ett tag och snackade Leone lekte och trivdes jätte bra vilket jag givetvis förstår. =)
Sen så gick vi hem och gjorde middag och åkte till svärmor ett tag inte så länge dock men en snabb visit så där.
Idag vet jag inte vad vi ska göra inga planer än så länge.
Solen skiner ute och det är ganska så varmt faktiskt.
Leone tittar på barnkanalen just nu när jag sitter här och skriver lite.
Imorgon har jag gått 32 fulla veckor och går in i vecka 33 =)
på onsdag så ska vi på UL för kontroll så att det har gått som det ska med min moderkaka dvs att den har flyttat sig uppåt som den ska, vilket jag tror det känns iaf inte som att det skulle vara på något annat sätt.
Jag ska då passa på att prata lite ang vaccination mot svininfluensan om dem har tid för det annars så får jag ta det med BM veckan därpå när vi ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback