städ & rensning

Då har man hunnit uträtta en hel del idag :) jag och min man har rensat en massa här hemma och burit ner vissa saker till förrådet som inte alls behöver stå här uppe och sammla damm.
Hämtat Leone från dagis och hon har haft en kanondag som vanligt :) härligt det är att hon fått ett nytt bra dagis det märks tydligt på henne själv som säger ofta att vi måste gå till dagis :)
Har kännt av foglossningen idag med det är mindre roligt.
Just nu så gör jag bara ett snabbt inlägg då datan har installerats om idag för det behövdes.
Så detta får räcka för tillfället skriver nog mera senare och uppdaterar resterande av dagen. (om jag kommer ihåg att göra det) men ni får ha det så gott så länge så hörs vi.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback