torsdag

vilken vecka det har varit hittills då Leone har inte sovit middag som hon ska på dagis så det har resulterat i att hon vaknat på natten.
Jag har svårt nog att somna med halsbränna så får man knappt sova nå på det hum.
Var till BM i tisdags allt var bara bra bebisen har fixerat sig nästan till fullo inte mycket som saknas =) huvudet är lite ruckbart fortfarande hihi..
SF måttet var ytterst lite lägre (inget märkvärdigt) men det beror mer på att bebisen sjunkit ner så pass redan.
hjärtljuden på bebisen är bra mitt blodtryck är bra och blodsockret för mig är det inte heller något fel på så jag slapp denna gång att göra yttligare tester vilket gjorde mig super lycklig ja gillar ju inte sprutor ;P
Välkommen moa =) grattis M och D till eran 3e tös, all lycka och välgång till er =)

Idag ska vi ut till svärmor, rätt snart ska vi åka.
Ja ska klippa mig idag iiii det behövs ju kapas en hel del på mitt hår så det blir nog rätt kort.. aja vi får se hur det slutar..
Nej nu måste jag göra oss klara för färden.
Hej svejs.


Kommentarer
monia ♥ säger:

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-20 | 00:48:53
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback