10/09-09

Dålig sömn har jag fått inatt näst in till ingenting alls faktiskt och ryggen värker på mig.. Vet inte varför jag var jätte trött ett bra tag på kvällen innan vi la Leone till och med så jag gick och la mig rätt så tidigt igår. Men efter att jag varit upp på toaletten så ville jag inte alls sova mera, bara totalvägrade somna om tog iaf ett bra tag och många om och men innan jag lyckades somna igen. Lyckades där få sova fram till 6 då jag vaknar med värk i ryggen och Leone bredvid mig hum jag vet att hon kom nångång där innan 6 men jag vaknade inte helt då utan la täcket över henne och sov vidare hon somna lika fort. Nåväl jag gick iaf och la mig på soffan ett tag för att försöka få räta på ryggen fick iaf ligga där i 30min sen kom Leona och sa -"jag vill ligga bredvid dig mamma" ja sen så tog det inte alls tog många sekunder innan hon tycker att vi ska vakna och gå upp helt så det gjorde vi, nu är hon och jag fullt på klädda och redo för att gå till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback