fullproppad tisdag

Hallå.
Idag så har jag varit nere på skolan och validerat fy farao säger jag bara så himla störande jag vet redan att det inte alls gick nå bra för jag kunde då inte konsentrera mig alls, det var en lärare som satt och pratade med en efter en som skulle börja studera i samma sal som jag skulle sitta och validera dvs datasalen så jag tappade konsentrationen helt av att höra allt pladder från dem..
Tur är väl det att jag får göra om det iallafall och hoppas då att jag har mer lugn och ro runt i kring mig.
Sen så kom min älskade man ner på stan och vi gick till försäkringskassan för att lämna intyg och prata.
Sen bar det av hemmåt för att tvätta och hämta Leone från dagis, direkt efter dagis så begav vi oss ut till svärföräldrarna som kom hem idag från sin semester.
Leone fick en jätte fin jeansjacka :) kan ta kort på den och lägga ut när ja får tillfälle till det och minnet är med mig.
Det hade gått bra idag som vanligt på dagis dem hade ätit lasagne idag men dock så hade hon inte sovit någon middag det var helt enkelt inte intressant att sova idag utan hon hade bara legat och lekt för sig själv lill tufflan.
Nu ska jag ta och gå in i duschen innan jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback