dopet klart

Nu var det kväller och man kunde få ta det lite lugnt ett tag :)
Det har varit en helt fantstisk underbar dag ♥
Fick jätte mycket fint bilder kommer sen, just nu strular min kamera lite och säger att det är USB-fel (??)
Jazmine "sprang" inne i kyrkan hihi hon ville inte alls vara still.
alltså tolka inte det som att hon sprang sprang utan hon sprang i luften när man höll i henne när vi stod där framme hon sprattla liksom så om ni förstår vad jag menar.
Jätte gulligt iaf så pratade hon lite, lugn och fin under hela cermonin var hon också jätte duktig :)
Leone satt fint bredvid min mormor hon kom fram och satt därframme när prästen sa att barnen fick komma fram sen gick hon fint tillbaka och satte sig igen :)
Stolt jag blir över mina barn så lugna snälla och helt genom goa ♥

Kommentarer
kidzmode säger:

min dotter blir 3 nu i maj ca 100cm lång och 13,5kg.

På jobbet brukar vi säga 104 ca 4a år. men brukar köpa 104 på en del tröjor som är lite mindre, tex Lindex. Beror ju mkt på märke också.

Gillar inte när kläderna är jätte stora.



Skönt det gick bra i kyrkan :-D

2010-04-25 | 15:20:27
Bloggadress: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback