flitiga dagen..

Då har man gjort klart designen men jag vet inte om det ser ut som det ska jag hoppas det iaf för mig så gör det det iaf.. kika gärna och säga vad ni tycker
här nedanför.. ↓
             Kidzmode
Har till och med varit till affären och städat :) flitig dag idag med andra ord hihi
Jazmine har verkligen fått in många stilar hon hasar sig fram mer eller midre och försöker sitta, framför allt när man håller i henne.
Haha Leone var lite ledsen (mest för att hon var trött) så hon gråter så klart jag sitter med Jazmine i famnen eller ja i mitt knä så ställer sig Leone framför oss och då trycker Jazmine fram sig själv så hon lutar sig mer framåt och skrattar..haha det var rätt svårt att hålla sig från att börja skratta själv, lilla Jazmine skrattar åt sin ledsna storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback