fredag kväll

Jag var ut och lekte med barnen, solen kikade fram lite då och då och det blåste lite..
Det var iaf mysigt att vara ute.
När jag skulle natta Jazmine så kom Leone in och började busa så Jazmine bara skrattade istället hihi
Jag försökte filma med mobilen samtidigt vilket inte gick så jätte bra men man hör iaf hur Leone busar och Jazmine skrattar :)
Ja måste bara ha tag på en kabel till min telefon då det inte är min orginala telefon så saknar jag ju kabeln =/

Men just nu så ska jag fixa en design. :D
nej inte till mig själv utan till en annan tjej hihi
kram

Kommentarer
madeleine säger:

Hejsan! Va gärna med och tävla hos mej!

kram kram

2010-04-17 | 08:21:46
Bloggadress: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback