Måndag

Har varit ute i det fina vädret idag fick lite kort också :) tänkte jag skulle lägga ut dem, ska bara lägga in dem i datan först.
Haft en bra dag idag min mormor åkte hem idag efter att vi ätit lunch, det gick förvånansvärt bra när hon skulle åka bättre än jag förväntat mig jag förberedde mig på att Leone skulle bli superduper ledsen och nästintill hysterisk men hon kramade mormor några gånger och gav henne lite pussar sen så la hon sig och sov lite middag (kors i taket hon sov middag)
Fick hem paket idag från libero :) såg fram emot det paketet hade ju beställt i deras poängshop
en cd-skiva en snutte och en väska samt en värdechek men den kommer tydligen separat.
snuttefilten var jätte gullig och riktigt mysig den gillades skarp av Jazmine, Leone vart så klart lite avis på den så hon ville också ha en sådan hon har ju sin "kossan".
Jag vet egentligen inte varför för hon är ju inte direkt av något behov att ha snuttefilt men men, dem har ju sina ideér dem små liven ;)




Glöm inte kolla tävlingen jag har här på bloggen gör det HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback