nu ska här sys!

en jätte rolig tävling på Dianas blogg om olika teman man ska skriva om läs gärna mer här
Den avslutas 5 maj.


Jag har köpt mig en symaskin finally :D:D:D yeeey här ska sys åh vad jag har längtat å längtat och åter längtat nu äntligen så kan jag få sätta i gång ännu mera pysslande but i LOVE it! Mina älskade små hjärtegryn ligger till sängs båda två min andra halva han ligger i soffan och kollar på tv.
Det har varit en sjuk start på denna dag men jag har inte låtit mig "besegras" utav den onda gesten.. ja vi kan kalla det så jag har bara ruskat på huvudet åt det hela och tyckt att hon som gjorde den är allmänt puckad och olycklig i sig själv, det är lite tragiskt.

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Tack för ditt svar! :) Det fick bli svarta converse med tjock fotsula. Så jag ska iväg och köpa det imorgon :D

2010-04-30 | 02:17:55
Bloggadress: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback