små uppdat

Sitter här med en risifrutti och funderar lite granna..

Jag vet inte om jag kommer någon vart med mina funderingar eller om jag bara frå mer att fundera på..

Daniel var och storhandlade idag förresten jag var hemma med barna, vet inte om jag skrev tidigare att jag skulle ta en liten premiär tur för Jazmine i sittvagnen men det gjorde jag hon fick vara där fram och tillbaka för att hämta Leone från dagis. Anledningen var så enkel att liggdelen börjar bli skapligt liten för henne och när hon inte vill ligga still så ser jag hellre att hon "sitter" än ligger och snurrar runt och nästa ut ur vagnen(?!) jag tror nog att flera skulle agera precis som jag på den fronten.
Leone visade stolt upp sin lillasyster på dagis som börjar bli stor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback