torsdag kväll

Solen sken och det var en riktigt fin dag, men så upphör det och kommer en skvätt regn :/ just när man känner yeey sommaren kommer.. hah. kunde man ju tro grått och trist måste det ju bli så klart.
Imorgon så ska jag minnsan ut och leka med barnen igen efter en tid inne då Leone varit dålig varit lite kräksjuk men inte varit det sen tisdagskväll så nu är det fritt fram igen att röra sig ute yeeey me like alot.
skulle varit till BVC idag för vacc på Jazmine men det var jag ju tvungen att boka om då det inte var helt hundra att vi kunde gå idag pga det ja nämnde ovan.
Jag har haft öppet överallt hela dagen fick till och med in en humla i mitt sovrum, men han hittade ut själv igen. tur det. Jag har precis hängt upp sista maskinen med tvätt jag tvättade tidigare.
Nu tänkte jag att jag skulle fixa klart syrrans blogg så den blir helt färdig fixad kom inte så långt igår men en bra bit på vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback