torsdagkväll

Nu inväntas dagens middag :)
Haft en bra dag idag, fast att man stötte på en jätte sur Leone när hon kom ut ur dagis var tydligen nån som puttade henne då vart hon väldigt upprörd.. så gick vi till affären lugnade ner henne innan och det gick jätte bra tills hon inte fick sin vilja igenom då Daniel sa "vi köper inte det här vi går dit istället" Leone "men jag vill ha det här nuuu" så vart det ett hej dundrande liv kan ja ju lova att det hördes i hela centrum alla kollade ju så klart några försökte prata med Leone och lugna ner henne men det ville sig inte riktigt det heller
Jag fick höra att jag verkar vara en väldigt lugn person :D å det är jag ju också hihi tänk vad andra kan se av att bara titta på en ;) hihi
Nä nu ska ja ordna lite saker.
Ni hör nog mer från mig senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback