17/4

Jag påbörjade ju design fixandet som jag skrev igår, jag är strax klar det är lite små fix kvar att göra bara så ska hon får se resultatet innan den sitter på plats :)
Jag hade visst inte så mycket att skriva trotts allt jag tyckte det innan jag började skriva..hum.
Fikc hårfärg av Daniel igår hihi Han tog en sväng till affären för att köpa mjölk och kommer hem med hårfärg också :) tyckte det var gulligt av honom, hinner jag bli ordentligt fin i håret igen innan dopet nästa helg! Yeey
Jag hann med otroligt mycket fast att jag höll på med designen igår kväll :)

Men vet ni vad den blir klar idag ni kan ju kika här så ser ni hur hon har det nu lite före bild så där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback