8/4

Vart inget mer uppdaterat igår..
Har jag sagt att Jazmine är 5månader och blir 2dagar idag hihi min lilla bebis börjar bli stor nu. kärlek♥
Jag fixade i ordning Leones rum städade och möblerade om :)
Jag vart(är) hel nöjd, när hon kom hem från dagis så kollade hon in på rummet coh sa bara WOW.
Vart jätte glad och sa att det var fint, pussa ock kramade mig och tackade så fint. hihi min lilla gullunge.
Ordnade klart designen jag höll på med så nu sitter den på plats, hoppas hon gillart :)
Gick med Leone till dagis imorse, Jazmine i vagnen Leone gick fint bredvid och höll i vagnen. fy vad jag kännde mig ännu sämre imorse då, kännde inte alls någon ork att kliva upp ur sängen ville bara sova mera, antar att medicinen gör sitt också för bihåleinflammationen.
Men jag har sovit som på moln, super skönt!

Nu ska jag fixa iordning lite här hemma och försöka hinna baka nåt innan svärmor kommer förbi på en fika.




Men jag bjuder på lite bilder först :)

(dem är klickbara)

Mina vackraste underbaraste älskade uppskattade barn, det bästa av det bästa jag har!♥♥♥

             
"Så här kan jag göra istället för att lägga mig för att sova om kvällarna hihi"



Vackra flickan som älskar att vara framför kameran och roa fram alla bilder
(jag undrar vart hon fått det ifrån hahaha)

så fort jag har den framme är hon där "mamma, mig då, mig då, ta nu, ta nu, å nu, här är jag, mamma titta mig då"

All kärleken till er mina fina!! ♥♥♥♥♥♥♥


Så här vart det ny möblerade rummet :)

  
här ser man som bäst ↑

  
               
allt har ny plats :)


  
här var sängen från början (↑ hörnet) 

Innan jag började:)


Kommentarer
Linda - mamma till Lovina säger:

Oj, är du sjuk? På vilket sätt?

Hoppas att du frisknar till iaf!

^styrkekramar^

Min mamma och pappa är på besök här nere i Göteborg, ända vägen från Kiruna. Så de kommer snart och hälsar på. Blir att kanske leka ute lite med barnen.. (mitt barn och brorssönerna)

Åh vad snällt! Ska ha det i tanken när jag blir sugen på ny design. Jag försöker själv lära mig och jag försöker och försöker, men går inte så bra. Men vetinte hur jag vill ha sidan ännu. Men återkommer om jag kör fast=) Snällt av dig!

2010-04-08 | 11:01:45
Bloggadress: http://lindet.blogg.se/
Linda - mamma till Lovina säger:

tror nog inte man ska sluta sträva efter att bli bättre. bra att vara en drivande, framåtsträvande människa=)



ja ha det fint du med, med din familj=)

2010-04-08 | 12:08:28
Bloggadress: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback