yeey Jag har vann!

Jag vann :D
JAg satte mig en sväng och tänkte jag skulle kolla min mail nu när det lugnat ner sig lite med allt "stök" inför imorgon så ser jag ett mail ifrån Unga Morsan
Jag vann denna

Det var i tävlingen hon hade med Ping Pong kläder som jag medverkade i :)
Tack ni ska ha stort TACK :)



Tårtan är fixad eller rättare sagt tårtorna Daniel bakar bullar just nu det är snart klart då redan 2plåtar varit ugnen :)
Jag och min mormor har varit nere i lokalen och fixat iordning det mesta nu är det bara sånt man kan göra samma dag vi kanske till och med hinner innan vi ska till kyrkan det visar sig helt enkelt imorgon.
Fick besök av moster K och barna också idag det var riktigt mysigt, tog lite kort men jag har inte lagt in dem i datan ännu men imorgon så kommer det nog en hel bildbomb landa här på min lilla blogg.
Sov så gott, gott folk.
Nu lära jag krypa till sängs å vila mig inför imorgon blir en lång dag :)

Kommentarer
Angelica säger:

Åh,grattis..det förtjänar du.. :D

2010-04-24 | 08:36:34
Bloggadress: http://Http://angiethehappiest.blogg.se
Ajdins mamma säger:

Grattis! Du är en av finalisterna i min VeckansBlogg-tävling. NU gäller det att ragga röster! Lycka till!

2010-04-24 | 10:57:07
Bloggadress: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback