Fredagen den 13:onde

Idag så har jag haft besök av min syster.
Jazmine går lite småsträckor själv♥
Super gulligt lite smått vinglitgt såklart men vad begär man hon är bara 9månader ;)
Jag har haft en relativt lugn dag idag faktiskt, barnen har varit gulliga mot varanndra precis som vanlig.
Leone lockar Jazmine till skratt varje dag hihi.
Barnen sover och jag har precis duschat.
Daniel ska kika på film och jag gör nog honom sällskap tror jag beroende på vad han ska se på :P
Vi har inte alltid samma smak på vad vi ska se hehe.
Jag har recensioner att publicera men jag måste få bilderna till datorn, och mina batterier vill inte vara med så länge så jag vet inte om jag hinner :/
Jag har nämligen återuppladdningsbara men dem håller ju inte i en evighet dem heller tyvärr.
Så tills vidare så blir det inte så nya kort dessvärre.

 Älskade prinsessor ♥

Kommentarer
Petra säger:

Vad gulligt att hon redan börjat gå!!!!! och vilken söt bild på tjejerna ;-)



Hoppas ni får en skön helg och massor av fint väder!

Kram

2010-08-14 | 11:56:49
Bloggadress: http://www.willvindesign.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback